bravo-tours_logo

Cloud Server

En IT-løsning, der kan klare spidsbelastninger

Bravo Tours hjælper mere end 150.000 gæster med at få de bedste ferieoplevelser.

Virksomheden har op til 50.000 daglige besøgende på sin hjemmeside.
De besøgende er især aktive ved kampagner og om aftenen (i weekenden), hvor ferien skal planlægges.
Når der er (potentielle) kunder i butikken, skal hjemmesiden bare køre - ellers booker de besøgende hurtigt drømmerejsen et andet sted.

Desværre kørte hjemmesiden ikke altid optimalt, og Bravo Tours valgte derfor at flytte deres IT-løsning til ScanNet. 

Bravo Tours team scannet
Bravo Tours ScanNet løsning IT

Bravo Tours´ løsning

Bravo Tours’ løsning hos ScanNet består i dag af: 

  • Managed TSM
  • 1 load balancer
  • Aktiv OS-overvågning

Bravo Tours er ikke hostingspecialister – det er ScanNet,
og vi er 100% trygge ved at have dem som hostingpartner.
Den løsning, vi har fået, passer helt perfekt til os.

Vi har en god, tæt og løbende dialog, hvilket vi sætter stor pris på.
Derudover er vi også glade for, at vi kan snakke med om løsningen,
da den ikke er mere kompliceret end højst nødvendigt.

maibrit-markussen-saerkjær
Maibrit Markussen Særkjær
E-Commerce Coordinator & SoMe Manager, Bravo Tours

Hvordan bringer ScanNet værdi
for Bravo Tours

Bravo Tours besluttede sig for at kontakte ScanNet, som de havde fået anbefalet via netværk,
og der blev hurtigt sendt et tilbud afsted og sat et telefonmøde op.

Allerede fra første telefonmøde var der god kemi.
ScanNet holdt det simpelt og nede på jorden.
Det gav Bravo Tours den tryghed, de skulle bruge for at opsige løsningen hos sin nu tidligere udbyder og gå i gang med at flytte sine servere til ScanNet.

Flytningen til ScanNet var hurtigt klaret - også hurtigere end de 2-3 måneder, som Bravo Tours’ hjemmesideleverandør troede, det ville tage.

Den løsning, som Bravo Tours har fået hos ScanNet, har skabt værdi for Bravo Tours på

følgende måder:

  • Den tillader Bravo Tours at beskæftige sig med det, de gør bedst, nemlig at opfylde danskernes rejsedrømme 

  • Den tager højde for den kompleksitet, der ligger i at tilbyde rejser, som kan skræddersys, lige præcis som kunden vil have dem 

  • Den bygger på løbende forventningsafstemning, hurtig support og proaktiv rådgivning
Bravo Tours ScanNet
Bravo Tours teknologi It løsning

Hvordan oplever Bravo Tours samarbejdet?

For Bravo Tours har det siden starten af 1998 været altafgørende at give sine gæster branchens bedste kundeservice og adgang til danske rejseledere, som bor og lever på Bravo Tours’
mere end +30 destinationer.

For at yde en god service hele vejen rundt - og ikke mindst på hjemmesiden – har Bravo Tours brug for en samarbejdspartner, der forstår virksomheden og de kunder og medarbejdere, der udgør forretningen.

En sådan samarbejdspartner har Bravo Tours fundet i ScanNet.

Bravo Tours fremhæver særligt tre ting ved samarbejdet:

  • Hurtig respons og problemløsning – vished om, at ScanNet tager hurtig affære, hvis Bravo Tours oplever problemer.

  • Kvaliteten af den support, som Bravo Tours har oplevet – både før, under og efter flytningen blev gennemført.

  • Kommunikationen – oplevelsen af, at Bravo Tours og ScanNet taler samme sprog. 

Vi er lige her

Har du spørgsmål, eller skal vi hjælpe dig med at finde den helt rigtige løsning til dit behov?


Kontakt vores salgsafdeling på:

Tlf. 75 53 35 00 eller salg@scannet.dk