Virtuelt Datacenter | Service og Driftsaftale
Heyloyalty fandt lokal tryghed og compliance hos ScanNet
I 2018 valgte Heyloyalty, en del af Hey Group, ScanNet som deres nye hosting-partner. Skiftet var primært drevet af kravene i den nye GDPR-lovgivning:
“Det var vigtigt for os at finde en europæisk og GDPR-compliant leverandør. Valget faldt på ScanNet, fordi I er lokale, og fordi vi ved, at det er stabilt og driftsikkert, men også fordi vores erfaring var, at man kunne snakke med jer. At det rent faktisk var mennesker og ikke bare en maskine, man havde sine hosting-løsninger liggende hos.”
- Nicolai Balle Ladiges, administrerende direktør og stifter, Heyloyalty.
Heyloyaltys løsning
Hos ScanNet får Heyloyalty dækket deres behov ved en løsning, der består af:
- Virtuelt Datacenter
- Service og driftsaftale
- Dedikeret firewall (Vdom)
- Microsoft licenser
- Object Storage
Supporten ringer til os
Nicolai Balle Ladiges nævner, at deres Service og Driftsaftale har vist sig at være guld værd. Han fremhæver flere situationer, hvor ScanNet har hjulpet med at identificere og løse potentielle problemer, inden de blev kritiske:
“Der har været en proaktivitet, hvis vi systemmæssigt har været ved at køre ind i en mur. Så har de faktisk proaktivt ringet til os og sagt, at vi lige skulle være opmærksomme på nogle ting, som vi så har ændret. Den her proaktivitet ser man ikke ved public cloud, fordi der er der ingen. Der må du løse dine problemer selv.”
Denne proaktive tilgang skaber en tryghed og tillid, som man sjældent ser i større public cloud-løsninger, hvor kunder ofte selv er ansvarlige for at håndtere tekniske udfordringer.
“Hvis vi eksempelvis lægger en bestilling på ScanNets produkter, som de ikke er enige i, at vi har behov for, så er vi faktisk ved flere lejligheder blevet korrigeret og fået noget som er billigere, men tilgengæld mere rigtigt. Så supportteamet er ikke kun til for ScanNet. Det er faktisk også til for kunden. Og det overrasker mig lidt – for det ser man ikke så tit.”
På fornavn med support-teamet
Et centralt element i samarbejdet mellem Heyloyalty og ScanNet er den nære relation til support-teamet. For Nicolai Balle Ladiges har det været en stor fordel, at samarbejdet har været personligt og engageret:
“Det jeg har været mest imponeret over ved samarbejdet med ScanNet er stabiliteten og den nærhed, der kommer specielt fra support-teamet. Det er dejligt at være på fornavn med dem, vi samarbejder med. Det føles tit som om, at de også har vores interesser for øje.”
Konklusion: Stabilitet, nærhed og fleksibilitet
Samarbejdet mellem Heyloyalty og ScanNet har skabt en solid og driftssikker hosting-løsning, der er skræddersyet til Heyloyaltys behov.
Med en kombination af proaktiv support, fleksibilitet og et stærkt fokus på kundens interesser, har ScanNet vist sig at være en pålidelig partner, der ikke kun leverer hosting, men også skaber værdi gennem et tæt samarbejde.
Kontakt os i dag og hør mere om vores fleksible cloud-løsninger og få et virtuelt datacenter setup som sikrer jeres IT-miljø.
Vi hjælper dig
Har du spørgsmål, eller skal vi hjælpe dig med at finde den helt rigtige Cloud løsning til jeres behov?
Kontakt vores salgsafdeling på: